Всичко, от което се нуждаеш! Обади ни се: 0876 776 913

Количка

0 продукта

Често задавани въпроси

Мога ли да върна/заменя закупена стока? 
 
Може да върнеш или замениш стока до 14 дни след получаване. Условието за замяна е стоката да бъде в оригиналната си опаковка, да не е използвана и да се предостави касова бележка от покупката.
 
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка? 
 
Не е задължително. Може да пазаруваш и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да имаш регистрирация, тъй като по този начин няма да попълваш всеки път данните си за доставка и улесняваш нашите оператори. 
 
Оригинални ли са продуктите, които предлагате? 
 
Да. За да гарантираме качеството им, ние от Kosa.bg внасяме всичко директно от производителите в Англия, Испания, Франция, САЩ, Холандия и т.н. или от официалните вносители за България. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството. Kosa.bg е запазена търговска марка на ГЛОБАЛ КОСМО ГРУП ООД.
 
Колко струва доставката? 
 
Доставката за всички поръчки над 89 лв. е изцяло за наша сметка. За поръчки под тази сума доставката е 3лв. до офис на Спиди или Еконт и 4лв до желан от вас адрес..
 
 
Кога ще получа поръчката? 
 
Всички поръчки направени до 16:00 ч. се доставят на следващия работен ден. Изключение правят поръчки, направени в събота, тъй като Еконт и Спиди не разнасят пратки в неделя. За повече подробности, моля прочети в раздела ДОСТАВКА.
 
Мога ли да фиксирам час за доставка? 
 
Да, може да посочиш в поръчката си точен час за доставка с куриерска фирма Спиди, който се доплаща допълнително 2.40 лв. Може да фиксираш час за доставка в дните от понеделник до петък. Първият възможен час за фиксиране е 10:30 ч, а последният - 17:30 ч. 
 

 
Правите ли доставки в чужбина?  
 
Не. Доставки извършваме само в рамките на България.
 
 
 
С коя куриерска фирма работите? 
 
Пратките се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди.
 
Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета? 
 
Ще получиш имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно. Когато бъде обработена и изпратена, ще получиш втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.
 
 
Може ли да добавя продукт към вече направена поръчка? 
 
Да, може да добавиш продукт, като се свържеш с наш оператор по телефона или ни пишеш на info@kosa.bg
 
 
Какво да правя, ако липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен? 
 
В такива, свържи се с нас на посочените телефони или имейл, за да уточнение кога ще е най-удобно да получиш забравения/верния продукт. Куриерските услуги ще са за наша сметка.
 
 
Как да поръчам? 
 
Може да поръчаш по следните начини:
 
1. Поръчка в kosa.bg: Добави избраните продукти в количката, въведи данните си и очаквай поръчката си на слледващия работен ден.
 
2. Поръчка по телефона. Може да се свържеш с нашите консултанти, които с удоволствие ще приемат твоята поръчка. От тях може да получиш отговор на всички въпроси, които касаят косата ти, продуктите, както и допълнителна полезна информация.
 
 
 
Как да платя? 
 
Ако желаеш да заплатиш пратката си в брой на куриера, избери опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ преди да завършиш поръчката си. Разбира се, може да заплатиш поръчката си и с дебитна/кредитна карта. Ако желаеш това, избери опцията БАНКОВА КАРТА.
 
 
 
 
 

Най-продавани