Мога ли да върна/заменя закупена стока?
Може да върнеш или замениш стока до 14 дни след получаване. Условието за замяна е стоката да бъде в оригиналната си опаковка, да не е използвана и да се предостави касова бележка от покупката.
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не е задължително. Може да пазаруваш и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да имаш регистрирация, тъй като по този начин няма да попълваш всеки път данните си за доставка и улесняваш нашите оператори.
Оригинални ли са продуктите, които предлагате?
Да. За да гарантираме качеството им, ние от Kosa.bg внасяме всичко директно от производителите в Англия, Испания, Франция, САЩ, Холандия и т.н. или от официалните вносители за България. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството. Kosa.bg е запазена търговска марка на „ГЛОБАЛ БЮТИ“ ООД.
Колко струва доставката?
Доставката за всички поръчки над 59 лв. е изцяло за наша сметка. За поръчки под тази сума доставката с фирма Еконт е 3,50 лв. до офис на куриерската фирма и 4,50 лв. до желан от Вас адрес. Доставка с фирма Спиди е 3 лв. до офис на куриерската фирма и 4 лв. до желан от Вас адрес.
Кога ще получа поръчката?
Всички поръчки направени до 16:00 ч. се доставят на следващия работен ден. Изключение правят поръчки, направени в събота, тъй като Еконт и Спиди не разнасят пратки в неделя. За повече подробности, моля прочети в раздела ДОСТАВКА.
Мога ли да фиксирам час за доставка?
Да, може да посочиш в поръчката си точен час за доставка с куриерска фирма Спиди, който се доплаща допълнително 2.40 лв. Може да фиксираш час за доставка в дните от понеделник до петък. Първият възможен час за фиксиране е 10:30 ч, а последният - 17:30 ч.
Правите ли доставки в чужбина?
Не. Доставки извършваме само в рамките на България.
С коя куриерска фирма работите?
Пратките се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди.
Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета?
Ще получиш имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно. Когато бъде обработена и изпратена, ще получиш втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.
Може ли да добавя продукт към вече направена поръчка?
Да, може да добавиш продукт, като се свържеш с наш оператор по телефона или ни пишеш на info@kosa.bg
Какво да правя, ако липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен?
В такива, свържи се с нас на посочените телефони или имейл, за да уточнение кога ще е най-удобно да получиш забравения/верния продукт. Куриерските услуги ще са за наша сметка.
Как да поръчам?
Може да поръчаш по следните начини:
1. Поръчка в kosa.bg: Добави избраните продукти в количката, въведи данните си и очаквай поръчката си на слледващия работен ден.
2. Поръчка по телефона. Може да се свържеш с нашите консултанти, които с удоволствие ще приемат твоята поръчка. От тях може да получиш отговор на всички въпроси, които касаят косата ти, продуктите, както и допълнителна полезна информация.
Как да платя?
Ако желаеш да заплатиш пратката си в брой на куриера, избери опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ преди да завършиш поръчката си. Разбира се, може да заплатиш поръчката си и с дебитна/кредитна карта. Ако желаеш това, избери опцията БАНКОВА КАРТА.